.:. به نام تک نوازنده ی گیتار عشق .:.

*۩۞۩* رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش *۩۞۩*

.:. به نام تک نوازنده ی گیتار عشق .:.

*۩۞۩* رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش *۩۞۩*

زنــدگــی { فرزانه }

 

 

 

زندگی

 

 

عشق واژه ایست که به زندگی جان می بخشد وآن را معطر می سازد

 

عطری به زیبایی سرسبزی برگ گل به زیبایی عطر خوشبو گل

 

به زیبایی در کنار تو بودن به زیبایی زنده ماندن به زیبایی زندگی کردن

 

و ماندن و بودن زندگی زیباست اگر به آن زیبا نگریست و به آن لبخند

 

زد خندید و با او رفیق شد باید خود را به گذرش سپرد زندگی زیباست

 

ای زیبا ببین که تمام وجودت مملو از زیبایی و پاکیست

 

تو را دوست دارم تو را به اندازه پاکی گل ها دوست دارم

 

زیباست دوست داشتن      زیباست زندگی 


لطافت گل را می بینی  طراوت و سر سبزی برگ گل را می بینی

 

 

زیباست

 

 

زندگی زیباست  آری نگرش تو به زندگی مهم است زندگی زیباست

 

نگرش تو به زندگی زیباست

 

چیزهای زیبای زیادی در این دنیا به چشم می خورد

 

ولی زیباتر از آن آن گیتی ایست که برای همیشه به آن کوچ می کنیم  ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مدیر-وبلاگ هوادارن بلاگ اسکای سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:13 http://fans.blogsky.com

سلام بر شما دوست عزیز وبلاگ هواداران بلاگ اسکای در راستای پیشرفت فرهنگ وبلاگ نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.از امروز شما هم به جمع هوادارن بلاگ اسکای بپیوندید.این مطلب را به دوستان خود اطلاع دهید منتظر حضور سبزتان در وبلاگ هوادارن هستیم .(با نظر دادان در وبلاگ رای خود را در این رابطه اعلام کنید) با تشکر مدیر وبلاگ هواداران امیر فیروزی

مریم چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:08

سلام
خوبی ؟؟؟؟
وبلاگت خیلی زیباست مخصوصا رنگش .

موفق باشی
خدانگهدار

شیرین شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:58

پست اتش خیلی قشنگه

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با121سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست ودومین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان::
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد