.:. به نام تک نوازنده ی گیتار عشق .:.

*۩۞۩* رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش *۩۞۩*

.:. به نام تک نوازنده ی گیتار عشق .:.

*۩۞۩* رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش *۩۞۩*

:: سلام :: { فرزانه }

 

سلام

 

سلامی به وسعت دریا

 

به وسعت تمام غم هایی که در دلم قرار داشت

 

به وسعت نگاهت که بوسیله آن تمامشان را زدودی

 

سلامی به قشنگی شکلات

 

سلامی به اندازه غم عاشق

 

سلامی به زیبایی معشوق

 

سلامی به شور عاشق 

 

سلامی به  مجنون

 

سلامی به لیلی 

 

سلامی به زیبایی  مهربانی

 

همه ی سلامهایم را تقدیمت می کنم به تو که

 

مهربانی

 

عاشقی

 

مجنونی

 

شکلاتی

 

و افسونگر

 

که میتوانی با نگاه زیبایت غم هایم را ببری به اعماق دریا و در

 

صندوقچه فراموشی بیاندازی . نیازی به قفل و کلید نیست .

 

قفل و کلید یعنی نگاهت

 

قفل و کلید یعنی معجزه

 

ومعجزه یعنی چشمانت

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:10

سلام فرزانه جان

اییییییییییییییی ول بابا ... اینکاره بودیو نمی گفتی !!

حتما ادامه بدههههههههههههههه

مواظب خودت باش
بای

الناز یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:47 http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که اومدی منم شما رو لینک کردم

[ بدون نام ] دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:36 http://neihamboon.blogsky.com

سلام
شعرتون جالب بود
امیدوارم موفق باشید
خوشحال شدم از آشنایی با شما
web من نمشکل داره انشااله درست بشه
ممنون بابت لینک
موفق شاد و سربلند باشی
ایمان

سلااااااااااااام

آره موافقم

وب خوبی داری

بازم پیش مابیا

آپ کردی خبرم کن

دابای

وحید دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:24 http://www.vahidrajabloo.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنو که بهم سر زدی من با تبادل لینک موافقم دوتا آدرسهای وبلاگتم لینک می کنم شمام منو تو دوتاش بلینک پستت خیلی قشنگ بود منتظر پاسختون هستم

راه بی پایان ... زندگی دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:24 http://wWw.Sezar-Love.Tk

سلام به فرزانه خانوم گل ... خیلی خیلی وبلاگ جالبی دارید

خوب بهتر اول خودم رو معرفی کنم ... یه کوچولو ... من از

دوستای آقا میثم گلم ... همکلاسی دوران دبیرستانم ...

وبلاگ شما رو به من معرفی کرد ... باید بگم حرف نداره

در ضمن ... منم شعر میگم ... خوشحال میشم که با یه

شاعر دیگه آشنا شدم ... به وبلاگ من سر بزنید و نظر خودتون

رو برام بگید ... ممنون می شم ... به امید دیدار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد