.:. به نام تک نوازنده ی گیتار عشق .:.

*۩۞۩* رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش *۩۞۩*

.:. به نام تک نوازنده ی گیتار عشق .:.

*۩۞۩* رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش *۩۞۩*

عشق ...

 

کلاس عشق ما دفتر ندارد ...  شراب عاشقی ساغر ندارد ...  بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد .

 

 به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است .

 

*******

 

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است

 

صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد

 

صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا

 

نشسته ام تا شاید صدایم کنی

 

صدایم کنی ومحبت بی دریقت را نثارم کنی

 

 

******

 

آری دوستی دو نیمه دارد نیمی از آن عشقی است که دل تو را بیقرار کرده است و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل من می تپد .


فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون میگیم دوست .

 

*****

 

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست

 

 

جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست


 

نظرات 5 + ارسال نظر
Nima پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:30 http://mobilebazi.persianblog.ir

وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضرید تبادل لینک کنیم؟
اگه حاضر بودید من رو با نام دانلود بازی موبایل لینک کنید
و به من هم بگید شما رو با چه نامی لینک کنم

الی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 http://www.cheshmak888.blogfa.com

بسیار لطیف ...
بسیار زیبا ...
و بسیار با احساس ...
دختر خیلی قشنگ بود این پستت ...
افرین عزیزم ...
چرا نمیای کلاس ؟! ... چرا تنبلی میکنی ...
چرا ... چرا ...
خب شوخی کافیه دارم جدی میگم . حتما بیا . این جلسه منتظرتیم .
با ارزوی موفقیتت و سلامتیت فرزانه جون...

رویای خاکستری دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:17 http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟
من آپم
منتظرم.
موفق باشی

حسام دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 http://www.hesammusical.blogfa.com

سلام
وب جالبی بود
خیلی حال کردیم
مطالب گیرای داشتی
منتظر حضورتون هستم

رضا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:37 http://softwere.blogfa

سلام گلم



____________$$$$$
___$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$ بیا پیشم $$$____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____ اگه بیای _____$$$
__از دیدنت خوشحال میشم__$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد