.:. به نام تک نوازنده ی گیتار عشق .:.

*۩۞۩* رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش *۩۞۩*

.:. به نام تک نوازنده ی گیتار عشق .:.

*۩۞۩* رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش *۩۞۩*

نقد شود

و من بدون هیچ آگاهی  

 

از زمان و مردمان دل باختم 

 

هیچ نمی دانستم 

 

او یک مسافر بود 

 

و من معنایش را درک نمی کردم 

 

چشمهایم را به جاده ها و قدمهایش دوخته بودم 

 

اما او می رفت 

 

صدایی از من بر نمی خواست 

 

مدتی گذشت 

 

و من دنبال قلبم در میان سینه ام بودم 

 

اما هیچ نیافتم 

 

انگار با خودش برده بود 

 

نفسهایم در میان سینه ام زندانی می شدند 

 

نفسها می مردند 

 

من نیز...

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود محمدی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:30 http://mmuhammadi.blogsky.com

ای دل آرام دل شیدا سلام ای حدیث آشنائیها سلام
از احساس قنشگت لذت بردم به وبلاگم دعوت مینکم

کهنه معلم ارومیه

دوستدار تو سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 http://www.zangeian.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری یه سر به من بزن خوشحال میشم

هر کسی چیزایی رو که شما می گین می شنوه.

ولی دوستان به حرفای شما گوش می دن.

اما بهترین دوستان

حرفایی رو که شما هرگز نمی گین می شنون.

الی- یا ... یک همشهری یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 http://www.cheshmak888.blogfa.com

سلام عزیز دلم . حالت چطوره خانومی...
دلم حسابی برات تنگ شده .
راستی قالب وبلاگت را عوض نمیکنی ... یک تنوعیه ... بد نیست . امتحانش کن ...
متن قشنگی بود . من اینجور متنها رو و شعر را خوب بلد نیستم نقد کنم عزیزم . فقط از خوندنشون لذت میبرم ...
موفق باشی گل من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد