.:. به نام تک نوازنده ی گیتار عشق .:.

*۩۞۩* رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش *۩۞۩*

.:. به نام تک نوازنده ی گیتار عشق .:.

*۩۞۩* رو یـاهــایـــت را بــه خــاطــر بــســپــار و بــه آنــهـا زنــدگــی بــبــخـش *۩۞۩*

غزلی برای تو

 
غزلی برای تو
 
 
اصلا چرا دروغ، همین پیش پای تو

گفتم که یک غزل بنویسم برای تو
 

احساس می کنم که کمی پیرتر شدم

احساس می کنم که شدم مبتلای تو
 

برگرد و هر چقدر  دلت خواست بد بگو

دل می دهم دوباره به طعم صدای تو
 

از قول من بگو به دلت ...  نرم تر شود

بی فایده ست این همه دوری ، فدای تو!
 

دریای من ! به ابر سپـردم بیـاورد :

یک آسمان ،  بهانه ی باران برای تو
 

ناقابل است ، بیشتر از این نداشتم

رخصت بده نفس بکشم در هوای تو
نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:47 http://behtarinbahane.blogsky.com

سلام فرزانه

خوبی
واقعا شعرای قشنگی میگی.................
یه چیزی بپرسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..................عاشقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه شعرات حال و هوای عشق و داره.............

راستی.........فکر کنم یه بار دیگه هم به وبلاگت اومدم ...........یادم نیست ..................ولی خیلی به نظرم وبلاگت اشنا اومد
من لینکتو می زارم ............
موفق باشی عزیز
بای

kevin شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:12 http://too.blogsky.com

سلام فرزانه ...
وب خوب و قشنگی داری...
عکسها و مطالبت جالب بود ...
پیش ما بیا ...
آرزومند آرزوهات ... (تنها)

سما یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:16

سلام

خوبی فرزانه جان ؟؟؟

راستش از وبلاگت خیلی خوشم اومد -- مــــوفــــق بـــاشــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد